poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Macho w białych adidasach.



Nie wiem jak Was ale mnie strasznie wkurzają "macho" w białych adidasach. Nie jacyś fajnie ubrani, w koszulę w kratkę i fajne, białe buty ponad kostkę, ale takie wieśniaki w sztruksowych spodniach i białych adidasach. Zawsze kojarzyło mi się to z dyskoteką na wsi. Wkurzają mnie oni tak samo jak chińczycy (nie jestem rasistką, po prostu mnie wkurzają - nie umiem tego wyjaśnić.).
Idzie wiosna (bo na tę chwilę to taka jesień za oknem) i następuje wysyp panów w białych adidasach zajmujących pierwsze lepsze miejsce w tramwaju bo jego adidasy muszą odpocząć. I siedzą w rozkroku takim wręcz do szpagatu i wietrzą genitalia. Nosz kuźwa, ależ oni mnie wkurzają! Nie trawię takiego stylu bycia.
Aha, mój chłopaku przyszły-niedoszły: jak kupisz sobie białe, perfidne adidaski to wyrzucę Ci wszystkie filmy, płyty i co tam masz. I seksu nie będzie!

3 komentarze:

  1. hehe, to mamy takie samo zdanie :D

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha zgadzam się ze wszystkim. Dodam jeszcze, że te sztruksy często podciągnięte są pod pachy i włażą im między pośladki!
    Z Azjatami też mam taki sam problem...
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń