wtorek, 30 października 2012

HaHa

Happy Halloween :)

Ponoć wyglądam tu jakby mi ktoś patelnią w głowę pieprznął - chyba coś w tym jest, bo nawet moja mama powiedziała mi dzisiaj : jaka Ty zdolna jesteś!
T. zaś napisał, że ma chyba właśnie nową fantazję seksualną - nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego powodu ;) Zapewne jak przyjedzie następnym razem to na "dzień dobry" przywali mi tefalem w głowę :P
To malowidło sprawiło, że miałam dzisiaj co robić i przyznam, że uśmiałam się przy tym nieźle :)
A Wy? Jak radzicie sobie z nudą? :D

Życzę Wam i sobie udanego wieczoru i zostawiam Was z moją nową, ulubioną piosenką :)

6 komentarzy:

  1. o taki zawsze mi się marzył, makijaż na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha.;D Post nam się bardzo podoba razem ze zdj i piosenką (uwielbiamy reggae).!;)
    Widzę, że jesteś pozytywnym świrem jak cała nasza klasa.^^
    Zaobserwujemy się nawzajem.?;P

    OdpowiedzUsuń